• DAM
    • HERR
    • VARUMÄRKEN
  • Butiker
  • Kundtjänst
Kontakt KöpvillkorLeveranser Returer & reklamationer

Returer & reklamationer

Skicka tillbaka produkter

Vi lämnar öppet köp i 14 dagar från att du mottagit din order. Plaggen ska vara i väsentligt oförändrat skick och alla prislappar måste sitta kvar.

Fyll i vilka artiklar du vill returnera och lägg retursedeln tillsammans med dina varor väl packade.

Kunden står själv för returkostnader. Returer som skickas mot postförskott löses ej ut. Så snart vi har återfått varan så återbetalas dina pengar via Klarna.

LADDA NER RETURFORMULÄR

Lämna tillbaka i butik (Click & Collect)

Vi lämnar öppet köp i 14 dagar från att du mottagit din order. Plaggen ska vara i väsentligt oförändrat skick och alla prislappar måste sitta kvar.

Oavsett om du köpt din vara för att få den skickade till dig eller hämtat den i butik kan du kan alltid returnera den i valfri Sandströms butik.

Kom bara ihåg att ta med inköpsfakturan från Klarna du fått via mail, om du råkat tappa bort den finns fakturan tillgänglig i Klarnas app eller på www.klarna.com/se/

Reklamation

Vill du reklamera en vara så skickar du ett mail till kundtjanst@sandstroms.nu. Det vi behöver veta är ordernummer och vad det är för artikel du vill reklamera och orsak till reklamationen.