• DAM
    • HERR
    • VARUMÄRKEN
  • Butiker
  • Kundtjänst
Kontakt KöpvillkorLeveranser Returer & reklamationer

Returer & reklamationer

Skicka tillbaka produkter

Vi lämnar öppet köp i 14 dagar från att du mottagit din order. Plaggen ska vara i väsentligt oförändrat skick och alla prislappar måste sitta kvar.

Fyll i vilka artiklar du vill returnera och lägg retursedeln tillsammans med dina varor väl packade. Information om artikelnummer, benämningar och storlekar finns på fakturan du har fått via mail, om du råkat tappa bort fakturan finns den även tillgänglig i Klarnas app eller på www.klarna.com/se/.

Kunden står själv för returkostnader. Returer som skickas mot postförskott löses ej ut. Så snart vi har återfått varan så återbetalas dina pengar via Klarna.

LADDA NER RETURFORMULÄR

Lämna tillbaka i butik (Click & Collect)

Vi lämnar öppet köp i 14 dagar från att du mottagit din order. Plaggen ska vara i väsentligt oförändrat skick och alla prislappar måste sitta kvar.

Oavsett om du köpt din vara för att få den skickade till dig eller hämtat den i butik kan du kan alltid returnera den i valfri Sandströms butik.

Kom ihåg att ta med inköpsfakturan från Klarna du fått via mail, om du råkat tappa bort den finns fakturan tillgänglig i Klarnas app eller på www.klarna.com/se/

Reklamation

Har du vara som visar sig vara trasig eller fel på och som du inte orsakat själv kan du reklamera den genom att fylla i reklamationsformuläret nedan.

Du kan också alltid kontakta oss innan om du är osäker eller har några funderingar på kundtjanst(@)sandstroms.nu så återkommer vi så fort som möjligt. Har du svårt att beskriva felet i formuläret kan du också exempelvis maila in bilder till oss i samband med reklamationen.

Glöm inte att skicka med kvitto, orderbekräftelse eller fakturan du har fått via mail från Klarna. Om du råkat tappa bort fakturan finns den tillgänglig i Klarnas app eller på www.klarna.com/se/.