• DAM
    • HERR
    • VARUMÄRKEN
  • Butiker
  • Kundtjänst
KontaktKöpvillkorLeveranser Returer & reklamationer

Leveranser

HÄMTA UPP I BUTIK

Du kan välja att hämta din beställning i en valfri Sandströms butik. Om varan/varorna finns i butikslager så är hanteringstiden ca 1-2 vardagar men vi kan oftast hantera din beställning inom två timmar.

Om du väljer att att hämta en vara i butik som inte har aktuell vara i lager medför det en hanteringstid på upp till 5-10 dagar. I kassan när du slutför beställningen anger du i vilken butik du vill hämta din order.

När dina beställda varor är klara att hämtas i butiken får du ett meddelande om detta via antingen sms, telefon eller e-post.

Du måste uppvisa legitimation när du hämtar din beställning.

POSTNORD MYPACK COLLECT

Din beställning levereras till ditt närmaste Postnord-ombud och leveranstiden är normalt 1-3 vardagar. Leverans sker bara till adresser i Sverige. När din beställning ankommit till ombudet får du ett meddelande via sms att din beställning finns att hämta. Utlämning av din beställning sker enbart mot uppvisande av legitimation.

POSTNORD VARUBREV

Din beställning levereras direkt till din brevlåda och leveranstiden är normalt 1-3 vardagar. Vi kan bara leverera varor upp till 1 kg och som mäter maximalt 34x24x7 cm

DELLEVERANSER

Sandströms tillämpar inga delleveranser. Om någon vara i beställningen trots allt inte finns på lager skickas de varor som kan levereras, och de varor som inte kan levereras krediteras.

EJ UTLÖSTA PAKET

Din beställning ligger kvar hos Postnords ombud eller i butik i 14 dagar. Om beställningen inte hämtas ut debiterar vi frakt- och hanteringskostnader för outlöst paket med 295 kr.

FORCE MAJEURE

Händelser som krig, naturkatastrof, strejk, myndighetsbeslut eller andra händelser som ligger utanför Sandströms kontroll vilken skäligen inte kunnat förutses ska hänföras till Force majeure, vilket innebär att Sandströms befrias från förpliktelsen att fullgöra ingångna avtal.